Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

August 27, 2002

ده‌نگی ئینسانی ده‌ردێنن. هه‌ر ده‌ڵێم با خۆی لێ نه‌ده‌م و كارم پێی نه‌بێ . هه‌ر ده‌مه‌وێ بیری لێ نه‌كه‌مه‌وه ، ناتوانم.

جه‌ماوه‌رێك به‌ناو، پێشكه‌وتوو خواز هه‌ن بۆ مافی ژن خه‌بات ده‌كه‌ن . ژنانی ته‌واوی دنیا! باسی ژنی كورد نییه. ده‌ڵێن ژن هه‌ر ژنه.
من به‌ڕاست تێناگه‌م چۆن ته‌واوی ژنانی دنیا ده‌توانێ وه‌ك یه‌ک هه‌ڵسه‌نگێندرێ . ژنی كورد كوا ده‌توانی له‌گه‌ڵ ‌ژنی ئورووپی یان ئه‌مریكی له یه‌ك ڕیز، خه‌بات بكات.
منی كورد كه هێشتا بۆ سه‌ره‌تاییترین مافی ئینسانی خۆم ، واته هه‌ڵبژاردنی" هاورێی ژیان" ده‌بێ به‌شه‌ڕ بێم. من كه هێشتا له سه‌ر پشتی لانكێم ، چاره‌نووسم دیاری ده‌كردرێ .
من كه هێشتا له سه‌ر دڵداری ده‌كووژرێم ، كه هێشتا ژن به ژنه‌م پێ ده‌كه‌ن، كه هێشتا مافی بریاردان له سه‌ر له‌شی خۆمم نییه . من كه هێشتا خۆشاوی شه‌وی په‌رده‌م لێ ده‌بێت به ژار ئه‌‌‌‌گه‌‌ر سێ دڵۆپه خوێنی خوێری نه‌بێت به ئاڵای رووسوری من.
من كه دوو دانه‌م وه‌ك " یه‌ک" حیسابه !! كوا ده‌توانم له ڕیزی خه‌باتی ژنی ئورووپی دابم كه له مێژ ساڵه ئه‌م قۆناخه‌‌ی جێ هێشتووه !

من ده‌ڵێم لێم گه‌رێن وه‌ك ئینسانێكی ئازاد بژیم. ده‌ڵێم
لێم گه‌رێن بۆ خۆم خاوه‌نێ له‌ش و بیر و هه‌ست و ویستی خۆم بم. من ده‌ڵێم به‌سه ، له ژیر ناوی " ژن و مێردایه‌تی" ده‌ست درێژیم پێ مه‌كه‌ن. له ژێر ناوی عه‌یبه و ئیراده ، له خۆشییه‌كانی ژیان بێ به‌شم مه‌كه‌ن . من ده‌ڵێم با ئه‌و كۆت و زنجیره‌ی له پێی بیری منیان كردووه بپسێندرێ . ئه‌وان، جه‌ماوه‌ری به ناو پێشكه‌وتوو خواز، ده‌ڵێن با " له‌ش فرۆشی" له كوردستان قانوونی بكردرێت و وه‌ك ئیشێكی ئازاد چاوی لێبكردرێت، ئه‌وه‌نێ له وڵاتانی ئورووپی وایان كردووه !!!




www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------