Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

August 2, 2002

ئه‌و : شێتی ، سه‌ر شێتی، هه‌ر به قسه‌ی خۆت ده‌كه‌ی ،......
من : وانییه. ئه‌وه‌نده‌یه من و تۆ جیاوازین. هه‌ر ئه‌وه‌ و به‌س. ته‌نیا تێناگه‌م، تۆ بۆ هینده له جیاوازییه‌كان ده‌ترسی.... ؟؟؟ من بۆ هه‌ڵسه‌نگاندنی باشی و خراپی پێویستیم به ئه‌مۆنی خۆم هه‌یه....

ئه‌و : نا، ئه‌‌زمۆنه‌كانی تۆ بایخێكی نییه، ده‌بێ كه‌ڵك له ته‌جره‌به‌ی ژیانی خه‌ڵكانی تر وه‌رگری....


من : من وای بۆ ناچم ، ئه‌گه‌ وا بێت ، هیچ شتێك قه‌ت ناگۆڕدرێت. هه‌موو شته‌كان هه‌میشه وه‌ك خۆیان ده‌مێننه‌وه... ناخۆشییه‌كان و كه‌م و كۆرییه‌كانی دۆینێ ، به میرات پێمان ده‌گات . ده‌بێ ئێستا ئه‌و كۆته‌ی بپسێنین، ده‌نا دواتر چمان پێ ناكرێ....


ئه‌و : شێتی، سه‌ر شێتی. هه‌ر به قسه‌ی خۆت ده‌كه‌ی...




www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------