Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

April 6, 2004

": تۆ یه‌كه‌م ژنی كه له پێداهه‌ڵگووتن به جوانییه‌كانت توڕه ده‌بێت!
- ئاخر حه‌زده‌كه‌م ئه‌و وێنه‌یه‌ كه له من، بۆ خۆتی سازده‌كه‌یی، من بم، منی ڕاستی! خۆ تۆ قه‌رارنییه تابلۆیه‌کی جوان به سه‌ر دیواری ژووره‌كه‌ته‌وه هه‌ڵواسیت. من مرۆڤێكی زیندووم و ئه‌و مرۆڤه‌ش خاوه‌ن وره و بیر و ویسته. دڵنیایی ده‌توانیت هه‌موو ئه‌و شتانه‌ی لێ قه‌بووڵ‌ بكه‌یت؟

: من به چاوی به‌ستراو ده‌ستت ده‌گرم و ده‌تهێنمه ماڵی خۆم!
- ها، به‌ڵام داوای من ئه‌وه‌یه چاوه‌كانت بكه‌یه‌وه!
: من ڕۆحی تۆم ناسیوه، جوانی ڕواڵه‌ت و ده‌رونتم بینیوه!
- وادیاره ناته‌وێت چاو بكه‌یته‌وه!
: خۆشم ده‌وێیت و ئه‌وه بۆ من به‌سه‌!
- منیش خۆشم ده‌وێیت و ئه‌وه به‌ڵام، بۆ من به‌س نییه!
: به‌س نییه؟!
- نا، من پێویستم به دیتن هه‌یه‌!
: ده‌ته‌وێت چی ببینیت؟
- حه‌زده‌كه‌م بزانم چــــــۆنــت من خۆشده‌وێت؟
: من تۆم زیاتــــر له هه‌موو شتێك خۆشده‌وێت!
- خۆ من ناپرسم چه‌نـــــــــده، ده‌پرسم چۆنت من خۆشده‌وێت؟ ده‌مه‌وێت بزانم گه‌ره‌كته چی له من سازبكه‌یی؟
: نیوه‌كه‌تری وجوودم!
-- هه‌ر ئه‌وه ئیتر! به‌ڵام ده‌زانیت هاوڕێم، من نیوه نیم، من یه‌كی ته‌واوم. یه‌كی ته‌واو!
: نا، مه‌به‌ستم ئه‌وه‌ بوو كه تۆ منیت و من تۆم!
- نا، نا تكایه، مه‌به به من‌! لێم گه‌رێ خۆم بم، لێمگه‌رێ من، هه‌ر من بم!"

"جان شیفته"
Rolland - Romain




www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------