Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

August 15, 2004

له‌بیرمه یه‌كه‌م جار ده‌نگتم له ناو په‌یام‌گیری مۆبایله‌که‌مدا بیست. له‌بیرمه دواتر به چ شه‌ڕمێكه‌وه قسه‌مان كرد، له بیرته؟ له بیرمه یه‌كه‌م جار كه قسه‌مان كرد هه‌زار شت بوو ده‌مویست پێتی بڵێم و نه‌مگوت و زۆر شت بوو ده‌تویست باسی بكه‌یی و نه‌تكرد، له‌بیرته؟ له‌بیرمه وتت "به كوردی دڵداری ناكرێت!"، له‌بیرمه من تامه‌زرۆی بیستنی بووم، له‌بیرمه دواتر هه‌موو ڕۆژێ به كوردی ده‌تنووسیی "خۆشمده‌وێی" له‌بیرمه هه‌موو شه‌وێک قسه‌مان ده‌كرد، ڕۆژه‌كان به وتنی "به‌یانیت باش" به تۆ ده‌ستی پێده‌كرد و خه‌یاڵ و خه‌ونه‌كان به بیستنی "شه‌وخۆش گوڵم" داگیریان ده‌كردم، له‌بیرته؟ له‌بیرمه شه‌وێك له عاڵه‌می مه‌ستیدا بۆت نووسیم "بیرت ده‌كه‌م به جۆرێك كه قه‌ت بیری كه‌سم ئاوا نه‌كردووه"، له‌بیرمه چاوه‌كانم ته‌ر بوون. له‌بیرمه ئه‌و ڕۆژه‌ی به نه‌دیتنی تۆ ده‌ستی پێده‌كرد، درێژترین ڕۆژی ژیانم ده‌بوو، له‌بیرمه وه‌ك بڵێی كات وه‌ستابێت، ڕۆژه‌كان نه‌ده‌ڕۆیشتن، له‌بیرته؟ له‌بیرمه نه‌مزانی شته‌كان چۆن ده‌ستیان پێكرد، له‌بیرمه نه ده‌متوانی بگه‌رێمه‌وه بۆ دواوه و نه‌ده‌متوانی ده‌ست له خه‌یاڵی خۆشه‌ویستیت هه‌ڵگرم، له‌بیرمه تاڵترین ترسی ژیانم ته‌جره‌به كرد، له‌بیرته؟ له‌بیرمه شه‌وێک له ترسه‌كانمدا توامه‌وه، له‌بیرمه تۆ دوو كه‌س بووی، له‌بیرمه " هه‌م تۆم خۆشده‌ویست و هه‌م ئه‌ویش"، تۆ دوو كه‌س بووی، من ئه‌وه‌م ده‌زانی و تۆ هێشتا به‌م نه‌هێنییه‌ی خۆتت نه‌زانیبوو، له‌بیرته؟ له بیرمه یه‌كه‌م جار كه دیتمی، ئه‌وه‌ڵ له چاوه‌كانتدا خۆم دیته‌وه و دوایی له باوه‌شتدا ون بووم. له‌بیرته؟ له‌بیرمه هه‌رجاره‌‌ی ده‌ستم ده‌گرتی ده‌مویست پێت بڵێم ... به‌ڵام نه‌ده‌كرا... نه‌ده‌بوو ... نه‌مده‌توانی! له‌بیرمه هه‌رجاره‌ی چاوت لێده‌كردم چاوه‌روانی بیستنی بووم... به‌ڵام نه‌ده‌كرا ... نه‌ده‌بوو ... نه‌تده‌توانی! له‌بیرمه وتت: " ئه‌گه‌ر بڵێی بمێنه‌وه، ده‌مێنمه‌وه!"، له‌بیرمه پێم وتی:" حه‌ز ده‌كه‌م خۆت شته‌كان ببینی و بته‌وێت كه بمێنییه‌وه"، له‌بیرته؟ له‌بیرمه ڕۆیشتی، ڕێك ئه‌و ڕۆژه‌ی نه‌ده‌با، رێك ئه‌و كاته‌ی دیواره‌كان هه‌موو ڕووخابوون، ڕێك ئه‌و ڕۆژانه‌ی من ده‌مویست ماوه‌یه‌ك پاڵ‌ بده‌مه‌وه، له‌بیرمه دڵم شكا، له‌بیرته؟ له‌بیرمه من زمانم نه‌گه‌را، تۆش چاوت نه‌گێرا. له‌بیرمه من زۆرم قسه كرد، بێ‌ئه‌وه‌ی هیچ بڵێم، له‌بیرمه تۆش چاوت گێرا، بێ‌ئه‌وه‌ی هیچ ببینی، له‌بیرته؟ له‌بیرمه گه‌رایه‌وه، یه‌کجار، دووجار، سێ جار ... من قه‌ت هیچم نه‌گوت، تۆش قه‌ت هیچت نه‌دیت. له‌بیرته؟ له‌بیرمه دڵم شكاندی، له‌بیرمه ببووم به به‌رد، له‌بیرمه ڕۆیشتی، له‌بیرمه له خۆم تۆرام. له‌بیرمه من ته‌نیا بووم، له‌بیرمه تۆش ته‌نیا بوویی. له‌بیرمه دوور بووینه‌وه، دابڕاین. له‌بیرته؟ له‌بیرمه من هاتمه‌وه، من به‌رگه‌ی دابڕان ناگرم. من به‌رگه‌‌ی دووری ناگرم. له‌بیرمه نه‌مناسییه‌وه. له‌بیرمه ده‌سته‌كانت، چاوه‌كانت، لێوه‌كانت بۆم نامۆ بوون. له‌بیرمه ئیتر "ئه‌و دووانه" نه‌‌‌بووی وا من ده‌مناسین. له‌بیرته؟

ئه‌مڕۆ ...
به‌س له‌بیرمه بووی به به‌شێكی گه‌وره‌ی ژیانم، تۆ له‌بیرت نییه. له‌بیرمه بووی به پردی گه‌رانه‌وه‌م بۆ ئه‌م سه‌رده‌مه، تۆ له‌بیرت نییه! تۆش ته‌نیا له‌بیرته من ترسام. له‌بیرته من دڵـم شكاندی. له‌بیرته من له ترسه‌كانمدا توامه‌وه ...

ئێستا...
هه‌موو ڕۆژێ به خۆم ده‌لێم:"‌ كچی باش له‌بیرت بێت ئه‌وانه‌ت قه‌ت له‌بیر نه‌چێت!". هه‌موو جارێ خۆم ده‌ڵێت:" بڵێی ئه‌و ئه‌وانه‌ی قه‌ت له بیر بچێت؟!". هه‌موو ڕۆژێ دڵم ده‌ڵێت:" بریا بیره‌كانمان كردبا به یه‌ك، بریا بیره جوانه‌كانمان زیندوو ڕاگرتبا. دڵم ده‌ڵێت: بریا هه‌ر كه‌س هه‌ركه‌سی خۆشده‌وێت قه‌ت له‌بیری نه‌چێت زۆر زوو دره‌نگ ده‌بێت. بریا هه‌موو كه‌س له‌بیری بێت ده‌رفه‌تی پێكه‌وه بوون كورته، حه‌یفه به فیرۆ بچێت!"


Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------