Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

February 24, 2006

Neither resting, nor in peace



ده‌زانی ... من جارنا كه به ئاسپایی ئاوڕده‌مه‌وه و پشت سه‌رم چاو لێ ده‌كه‌م ترسێكی سه‌یر داگیرم ده‌كات. هیچ شتێک كه نیشانه‌یه‌كی له "من" هه‌بێ، نه‌ماوه. وه‌ک بڵێی ده‌ستێک منی له ڕۆژه‌كانیان، سڕیوه‌ته‌وه و به لاساری حاشا له بوونم ده‌كات. وه‌ک بڵێی له شوێنێک، كه كه‌س وه‌بیری نایه‌ته‌وه كوێ بووه، ون بووم. وه‌ک‌ هه‌ر من بڕۆم و به‌فر به‌داومدا، به خێرایی جێ هه‌‌‌نگاوه‌كانم، پڕكاته‌وه، وه‌ک بڵێی قه‌ت ئه‌و ڕێگه‌یه‌‌‌م نه‌بڕیبێت. بیرده‌كه‌مه‌وه هه‌موو شته‌كان زایه‌ڵه‌ی ده‌نگی خۆم بووه له بێ كۆتایی بوونیان بۆ من و نه‌بوونم بۆ ئه‌وان. ده‌ترسم، باوه‌ڕ ده‌كه‌ی؟ ده‌ترسم. مرۆڤێكی بچووكی وه‌‌ک من مه‌گه چه‌نده به‌رگه ده‌گرێ؟ من بوونم له بێ كۆتایی نه‌بوونیاندا گرێ داوه. ده‌ترسم. من له "هیچ" ده‌ترسم. له "هیچ" كه بۆته بنه‌مای ئه‌و هه‌موو په‌له قاژه‌یه ...

.....

بیرده‌كه‌مه‌وه " سه‌ختی مه‌گره له‌یلا"، بیرده‌كه‌مه‌وه تا ئه‌و ڕۆژه‌ی پێت وابوو هه‌ن مایه‌وه، ئێستا كه نین بڕۆ! به خۆم ده‌ڵێم ڕه‌‌نگه هه‌ر ئه‌وه‌نده به‌شی من بووه. بیرده‌كه‌مه‌وه خۆزگه له‌یلا ده‌تتوانی سه‌ر بۆ خواكان دانه‌وێنی و ڕازی بی ... به خۆم ده‌ڵێم خۆزگه ده‌متوانی! بیرده‌كه‌مه‌وه چ فه‌رق ده‌كات، مه‌گه هه‌موو ناڕۆن و هه‌موو شتێک له پشت سه‌ر دانانێن؟ بیرده‌كه‌مه‌وه ئاخر ئه‌و هه‌موو په‌له‌قاژه‌یه ...




Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------