Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

July 13, 2006


Paradox

ده‌مێكه ئیتر ناتوانم له سه‌ر خۆم بنووسم. یانی ده‌نووسم ها، به "‌من" ده‌ست پێ ده‌كه‌م و ده‌نووسم و ده‌نووسم و زۆری پێ ناچێت هه‌مووی ده‌سڕمه‌وه. له ناكاو سه‌رسوورماو ڕاده‌مێنم، بیرده‌كه‌مه‌وه باسی كام "من" ده‌كه‌م؟! باسی كام "من" ده‌توانم بكه‌م؟! بیرده‌كه‌مه‌وه ئه‌وه كام "من"ه، ڕێک ئێستا، یه‌خه‌ی گرتووم و ده‌یه‌وێت قسه بكات! بیرده‌كه‌مه‌وه ده‌سته‌كانم، ئه‌و زه‌ینه ماندوویه‌م له كام "من" فه‌رمان وه‌رده‌گرێت. بیرده‌كه‌مه‌وه قه‌ت ده‌توانم له‌ت و په‌ته‌كانم كۆ كه‌مه‌وه و له شوێنێک، به شێوه‌یه‌ک له ته‌نیشت یه‌كتریان دانێمه‌وه؟ بیرده‌كه‌مه‌وه نامۆیی مه‌ودای له‌ته‌كانم تازه قه‌ت ده‌توانم له ناو به‌رم؟ یان نا، مه‌ودای نێوانیان كورت یا كاڵ كه‌مه‌وه؟ زۆر ده‌ترسم ونیان بكه‌م، له‌ته‌كانم ده‌ڵێم! زۆر ده‌ترسم یه‌كیان مان بگرێت، وه‌ک ئه‌و له‌ته‌م كه هه‌زار و چوارده ساڵه مانی گرتووه و له‌وێ گیرساوه‌ته‌وه و من جێیه‌كه‌یم به هه‌زار درۆی گه‌وره و بچووک بۆ خۆم پڕ كردۆته‌وه و هێشتاش هه‌ر هه‌ست به نه‌بوونی ده‌كه‌م.


زۆر له‌ت له‌تم و هه‌ر له‌ته‌م هه‌زار سه‌ودای له سه‌ردایه!

له‌تێكم ڕۆژه‌كان ده‌ژمێرێت كاتی ڕۆیشتن بگات. له‌تێكم ماندوو له هه‌رچی ڕۆیشتنه تاسه‌ی گیرسانه‌وه‌ی هه‌یه. له‌تێكم ده‌نووسێت و ئه‌وه‌ی تریان دڕ به دڕیان ده‌كات. له‌تێكم هه‌مووی تاسه‌یه و ئه‌وه‌ی تریان به‌تاڵ. له‌تێكم ئه‌وه‌نده ماندوویه وه‌ک بڵێی قه‌ت تازه له جێی خۆی ناجوولێته‌وه و له‌تێكم پڕه له هێز و وه‌ک‌ بڵێی قه‌ت له ڕۆیشتن ناوه‌ستێ. له‌تێكم ڕیشه‌ی داكووتاوه و له‌تێكم وه‌ک تۆز، به هه‌ر نه‌رمه‌ بایه‌ک به‌رز ده‌بێته‌وه و بزر ده‌بێت. له‌تێكم ده‌ڵێ به‌سه و له‌تێكم تامه‌زرۆی ئه‌زمۆنی تازه‌یه، له‌تێكم چركه‌كان ده‌ژیت و له‌تێكم له‌ ژێر سێبه‌ری ساردی ساته‌ سڕه‌كان لێده‌گه‌ڕێ هه‌موو شتێک تێپه‌ڕ بێ...

هه‌مووی ئه‌وانه منم و من نیم! هه‌مووی ئه‌وانه ده‌ناسمه‌وه و ناناسمه‌وه. تێیاندا نوقم و لێیان دوورم...

...





Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------