Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

December 20, 2007



به‌یانی هێشتا به ته‌واوی دانه‌نیشتبووم ئانێلی هاته ژووره‌كه‌م، له ئامێزی گرتم و پیرۆزبایی لێ كردم. یه‌كه‌م و ئاخر ئامێزی ڕۆژی له دایکبوونم. باقی ڕۆژه‌‌كه‌م به خێرایی نازانم چی له ناو چركه‌كانی چیرۆكی ژنێكی لێدراو تێپه‌ڕی. چیرۆكێک كه چركه‌كانی ڕۆژه‌كه‌می پڕ كرد له ته‌می توڕه‌ییه‌كی تاڵ ...

بۆ هێنده توڕه‌م من؟ ئه‌و ژنه ئاوێنه‌ی ژن بوونی من نییه. بۆ هێنده توڕه‌م من، خۆ من سوور ده‌زانم هیچ هیچ هیچ شتێک نییه وا بكات من وه‌ک ئه‌و ژنه مل كه‌چ كه‌م. خۆ ده‌زانم ئیزن ناده‌م هیچ هیچ هیچ كه‌س كه‌رامه‌تی ئینسانی من خه‌وشه‌دار بكات، خۆ من ده‌زانم، ئه‌ی بۆ هێنده توڕه‌م؟ بۆ گریانی ئه‌و ژنه توڕه‌ی كردم؟

ئه‌مڕۆ ڕۆژی له دایکبوونی من بوو. ڕۆژێک كه من بێ ویستی خۆم هاتمه دونیایه‌ک پڕ له نایه‌كسانی، پڕ له دژایه‌تی، پڕ له ناحه‌زی. برینه‌كانی له‌شی ئه‌و ژنه به‌شێک له ناحه‌زییه‌كانی ئه‌و دونیایه بوون یان بێ ده‌‌سه‌لاتی و مل كه‌چ كردنی؟ بیری ده‌سته‌كانی پیاوێک كه ده‌توانێ ئاوا بێ ڕه‌حمانه مرۆڤێک ‌ئازار بدات ناحه‌زییه‌كانی وه‌بیر هێنامه‌وه یان بیری ئه‌و كچه‌ چوار ساڵه‌ی ده‌گه‌ڵ دایكووباوكێكی ئاوا گه‌وره ده‌بێت، دایكێک كه مل كه‌چ ده‌كات و باوكێک كه مرۆڤ تێكده‌شكێنێت!



چ تاڵم ئێستا ...





Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------