Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

April 6, 2008



... تا ....

کراس زه‌ردێ كراس زه‌ردێ كراس زه‌ردێم لێ هاڵاوه، ما می‌گیم شاه نمیخوایم نخست وزیرعوض میشه. له‌بیرته ئه‌و شه‌وه، یه‌که‌م شه‌و یه‌کمجار، باران ده‌باری. ئه‌رێ به‌ڕاست‌ ئه‌و ده‌رگایه بۆ نه‌ده‌کراوه. ما می‌گیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه. ئه‌و قورئانه بتگرێ هێنات لێکت کرده‌وه. نه شاه میخوایم نه شاپور لعنت به هرچی مزدور. سێ جارت ده‌ست پێدادا بۆ مزگه‌وتت برده‌وه. بایه قۆشی پیر دێت و جارجارێک ده‌خوێنێ له سه‌ر کۆنه دیوارێک. ئێستا ئیتر له بیرم نایه له ڕوانینتدا خۆم دیته‌وه‌ دوایی له باوه‌شدا ون بووم یان که‌وتمه ناو باوه‌شت و ئه‌وسا خۆم دیته‌وه. بهاران خجسته باد. من بریا ت کریا. زیر بار ستم نمی‌کنم زندگی تا که بر هم زنم سلطنت پهلوی. پێنج به‌رده. خمینی بت شکن بت شده‌ای خود شکن. دایه. هوا دلپذیر شد گل از خاک بردمید. بیست و پێنج ساڵ زیندانی مام غه‌نی قاره‌مانی. به‌رزی به‌رزی به‌رزی شه‌مامه‌م سه‌ر له‌رزی. هر چی ما میریم بیشتر بیشتر من دوست دارم بیشتر بیشتر. حه‌مه‌. ماهی سیاه كوچولو. هه‌رچی بوو له تۆڕا ده‌ستی پێ‌ کرد. ساقیا واباده‌وه وا باده‌وه ڕوو له لای من که به جامی باده‌وه. بیرم كردووی. ماموستا وه‌کوو جاران ده‌ڵێ‌ به خوێنده‌واران دیسان ڕۆژی شه‌ممه‌یه. دووی ڕێبه‌ندان. شپیله. من ئه‌و قه‌رزه‌ت لێ هه‌ڵده‌گرمه‌وه. همه به جرم مستی. ئه‌و کۆترانه ده‌خوێنن؟‌ یه‌چقاڵ. خوایه وه‌ته‌ن ئاوا که‌ی چه‌ند دڵگیر و شیرینه. به كوردی خۆشه‌ویستی ناكرێت. گیان یانی چی. به ته‌قله دێمه خوارێ. له‌یله‌كه‌ی بێ مه‌یله‌كه‌م. كه‌ماڵ. چوارڕێی ئازادی. پرشه‌نگ. دۆڵی كه‌رۆشكه. خدایا عاشقان را غم مده شكرانه‌اش با من. ڕادیو كویت. نسرین. ترانه‌های درخواستی. ئه‌فسوون. مامۆستا. احساس سه‌‌رشۆڕی نكنید. سیاوه‌ش. سنه. ئه‌سرین. له‌یلۆم. قژ كاڵی لێو ئاڵ. كه‌ره‌مته‌ر. ته‌له‌ڤیزیونی موله‌وه‌ن. له گوڵه زه‌ردان وه‌سه‌ر كه‌وتم. بیرت ده‌كه‌م. لیلا گل گلخونه لیلا می میخونه عاشق مثه من داری لیلا چی رو کم داری. شاشا. فریشته. آبا. ته‌ورێز. به‌همه‌ن. مهرآ‌باد. خانم شما انگلیسی بلدید میشه لطفن بهش بگید به من به نوشابه بده. بفر. ماریوو. ئابسولووت ڤۆدکا چل ده‌رسه‌د. چه‌ند دڵۆپه‌ خوێن. دوو لاپه‌ره "به کودکی که هرگز زاده نشد". آقا حمید چرا شما کرم دارید ما نداریم. گیانه‌که‌م. بیره‌ی کارلس به‌ری. ده‌زانی ئه‌وه بوو به هه‌زار ساڵ نه‌مدیووی. سانڕایز. تاکۆس ...

نا ئه‌وانه هه‌مووی بۆ ئه‌وه‌یه تا له‌بیرم بچێته‌وه که هیچم له بیر نه‌چۆته‌وه. .

ژانه سه‌ر، تا ، بێ‌ خه‌وی ....




Comments:
هه‌ندێ ساتگه‌ل هه‌ن له‌ژياندا، مرۆڤ ته‌نيا ده‌بێت بڕوات بێئه‌وه‌ی بپرسێت به‌ره‌و کوێ؟ خۆی بداته ده‌ست شۆفێرێکی که‌ڕولال و لێگه‌ڕێ بيگه‌ينێته جێگايه‌کی ديکه‌ی ئه‌
 
Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------