Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

May 2, 2009



بیستم میوانێکت بەڕێوەیە. بیستم چاوەڕێی. دڵم لەرزی، دەزانم زۆر ساڵ ‌بوو چاوەڕێی ئەو میوانەت بووی. دونیای دەورووبەرت دەبێ ‌ئێستا ڕەنگی گۆڕدرابێت، هممم، گۆڕدراوە؟ بیردەکەمەوە و دەمەوە تۆی ئێستا بهێنمە بەرچاو. دەمەوێ بزانم ئێستا چۆنی، لە تۆی جارانت دەچی؟ هیچی تۆی جارانت پێوە ماوە؟ دوای بیردەکەمەوە بریا وا نەبێ. بریا هیچی تۆی جارانت پێوە نەمێنێتەوە! بیردەکەمەوە تۆی جاران پڕبوو لە توڕەییەکی بێ بڕانەوە. تۆی جاران زۆری ڕق بوو. تۆی جاران دەگەڵ خۆی لە شەڕ دابوو. بیردەکەمەوە بریا تــــۆ لە چرکەکانی چاوەڕوانیتدا بگۆڕدرێی، هێندە کە ڕەنگەکان بگەڕێنەوە ژیانت، کە لە ناخی ئەو هەموو ڕق و توڕەییەی هەڵیان لووشیوی بێیەوە دەر.... دەزانی حەز دەکەم باوەڕ بکەم دەگۆڕدرێی. حەز دەکەم باوەڕ‌بکەم دونیا تەسکەکەت کەمێک گەورە دەکەیەوە. حەز دەکەم باوەڕ بکەم فێر دەبێ بتوانی دوو کەس، سێ‌کەس ... زۆر کەست هاوکات خۆشبوێ، حەز دەکەم باوەڕبکەم چاوەڕوانی ئەو میوانەت وا دەکات دەگەل هەستەکانت ئاشت بییەوە. حەز دەکەم باوەڕ بکەم ئێستا بۆ یەکەم جار دەتوانی هەست بە بەختەوەری بکەی! حه‌ز ده‌که‌م باوه‌ڕ بکه‌م ده‌توانی بیر له‌ که‌سێکی تر جگه‌ له‌ خۆت بکه‌یه‌وه‌... همممم، دەتوانی؟‌ کە بیستم، دەیان بیری خۆش و ناخۆش زەینیان داگیر کردم. پڕ بووم لە هەستێکی نامۆی زۆر خۆش لەوەی ئێستا تۆ شادی. بیری ئەوەی جارنا کە بیر لە هاتنی میوانەکەت دەکەیەوە بزەیەک دێتە سەر لێوەکانت بزەی هێنایە سەر لێوەکانم. بیری ئەوەی بۆشاییەکەی گۆشەی دڵت پڕ‌دەبێتەوە هەستێکی گەرمی پێ دام و من له‌ خۆشیان دڵم لەرزی! هەموو ئەوانە به‌ڵام تێکەڵاوی تامی تاڵی ئەو بیرە بوون کە نامۆییەکانی نێوان من و تۆ تازە ناتوێنەوە، کە من نیم تا میوانەکەت بەخێراتن بکەم، لە ئامێزی بگرم، کە من نیم تا لە ئامێزت بگرم تا پێت بڵێم چەندە بۆت خۆشحاڵم... هەموو ئەوانە تێکەڵاوی تامی تاڵی ئەو بیرەن کە من ئیتر نیم! تێدەگەی، من ئیتر نیم! کە ئێمە لەیەکتر دابڕاوین....

هممم، بگوزەرێین ئەوانە هیچیان گرنگ نین. گرنگ ئەوەیە بۆشاییەکەی گۆشەی دڵی تۆ پڕدەبێتەوە. گرنگ ئەوەیە دونیای دەورووبەرت ڕەنگی دەگۆڕدرێت، گرنگ ئەوەیە تۆ ئێستا بەختەوەری... گرنگ ئەوەیە تۆ ئێستا بیانوویەکت هەیە هەست بە بەختەوەری بکەی و من بڕیارم داوە باوەڕ بکەم تــــۆ دەگەڵ‌ ڕەنگەکان، دەگەڵ هەستەکانت ئاشت دەبییەوە!

چاوودڵت ڕوون!




Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------