Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

July 11, 2009

Facebook

پەیوەندییە دیجیتاڵییەکان هەر دێن و باوتر دەبن. لە یەک شار و هەمان شاریش کە بژین یەک دوو شمارە تەلەفوونی یەکتریشمان کە هەبێت، لە ئێم ئێس. ئێن. و فێیس بووک و یاهوو پەیام بۆ یەک دادەنێین. یەک دوو سێ هاوڕێش هەن بۆ ئەوەی بزانن لە چ حاڵ ‌دام سەردانی بلاگەکەم دەکەن. ئەوە لە "خۆمانەکان". لە شوێنێکی وەک فێیس بووک ڕۆژ نییە یەک دوو پەیامت بۆ نەیەت کە فڵانی و فڵانی دەیانەوەێ تۆ لە لیستی هاوڕێکانیاندا ئەد بکەن. یا حەزرەتی غەوس. خۆ من فڵانی و فڵانی ناناسم چییان لە گیانی من دەوێت... جارێکیان لە وڵامی داواکارییەکی ئاوا کورته پەیامێکم نارد کە بەڕێز باوەڕناکەم من تۆ بناسم. وڵامی ناردەوە کە دەی چییە نامناسی. ئەدم بکە و بمناسە". جارێکی دی کەسێکی دی لێشم توڕە بوو کە بۆ ئەدی ناکەم، چاوم دەرێ‌ نایناسم، ئێستا کە ئەو شانازییەم هەبوو ئەو داوام لێ‌بکات ئەدم بکات ئەو ئەدا وئەتوارەم لە چییە. بەڕێزێکیش نووسیبووی ئەوە لە خۆت ئاشکرا کرد، تۆ تەواری و بڵاگ دەنووسی و تازه بۆ حاشا نابێ! جا وەرە دەست بە قورئان دابدە کە قەتم حاشا لێ‌نەکردووە ..

بە هەر حاڵ دەمەوێ ئەوەی بڵێم کە فێیس بووک دونیای زۆر بچووک کردۆتەوە. من دەزانم هاوڕێکانم لە کوێن و چی دەکەن و کەی دەچنە کوێ و لەوێ کە هەن خەریکی چین. دەزانم قەرارە کێ‌ببینن و چی بخۆن و چەندە بخۆنەوە. کەچی ئەوانە هیچی تاسەی دڵتەنگی و بیرکردن دانامرکێنن. من ئاگام لە حاڵ‌و ڕۆژی هاوڕێیەکان هەیە کەچی دڵتەنگی بیستنی دەنگیان و گەرمای ڕوانیان لە سەر جێی خۆیەتی. شتە تایبەتە بچووکەکان کە ئەوان دەکات بە ئەوان ئیتر هەست پێ‌ناکرێت. نابیندرێت. یەکیان عادەتێتی پێش وڵام دانەوە چرکەیەک بێدەنگ چاوت لێ دەکات و دوایی نەرم و لە سەرخۆ دەست دەکا بە قسەکردن، ئەوی تریان کە قسە دەکات دەستی ناسرەوێ، یەکیان بە "نازانم بەڵام من پێموایە ..." دەست پێ دەکات و ....

ئەو پێشەکییە دوورو درێژە بۆ ئەوە بوو بڵێـم ڕاستە فێیس بووک دونیای بچووک کردۆتەوە کەچی مرۆڤەکان لە یەک دوورتر و دوورتر دەبنەوە. هممم، دوورتر و تەنیاتر ...





Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------