Farewell! thou art too dear for my possessing <body marginwidth="0" marginheight="0" bgcolor="#ffffff" border=0 >

September 11, 2009




پیاوێکی باشە. دەگەڵ خۆی و لە ناو خۆیدا ئارامە. جۆرە ئارامییەکی هەیە کە من تا ئێستا لە لای هیچ پیاوێک نە دیومە نە هەستم پێ‌کردووە. خۆی ئارامە کەچی لە لای ئەو من ئارام نیم. بوونی قورسایی دەخاتە سەر چرکەکان. شتەکان زۆر جدی دەگرێ‌، قسەکان، بۆچوونەکانی، هەڵوێستەکانی، ئەو کتێبانەی دەیانخوێنێتەوە، ئەو فیلمانەی دەیانبینێ، مووزه چوونەکانی، تەنانەت دیاری کڕینەکانیشی ڕەنگ و بۆنی جدی بوونیان پێوە هاوار دەکات. شتەکان، وشەکان و وتەکان دەپشکنێ بۆ دیتنەوەی ماناکان. وەک شتێک ناتوانێ یا نازانێ لە شتە سادە و ساکارەکانی دەوروبەری چێژ وەرگرێ. وەک شتێک گەرمای تیشکی خۆری ئێوارەی ڕۆژێکی پایزی بەس نییە تا جوانی سروشتی وەبیر بێتەوە ئه‌وه‌نده‌ که‌ لێکدانەوەی زانستی لە سەر خۆر و تیشکی خۆر و زەرەر و قازانجەکانی خۆر مێشکی داگیردەکەن. ناوی هەزار گوڵ دەزانێ دەگەڵ ‌بۆنەکانیان بەڵام نامۆیە. باسی فایدەی باران دەکات حەز ناکات بەڵام لە ژێر باران تەڕ بێ‌. بەیانێک کە لە خەو هەستێ و پەڵە هەورێکی ڕەش لە گۆشەیەکی ئاسمان ببینێ بێ چەتر لە ماڵ ‌نایەتە دەر... دونیای من سادەیە. وشەکانم هەر وا کە هەن خۆشدەوێن، هیچ نووسراوەیەک سەروژێر ناکەم بۆ دیتەنەوەی هیچ مانایەک ئەگە ماناکە دەگەل توانەوەی وشەکان لە ناو زەین و مێشکمدا سەر هەڵنەدەن. من باوەڕم بە هەستی خۆم هەیە کە چی ئه‌و هەستەکانی تێکەڵی دوودڵییە و بێ‌دڵنیایی هەنگاو لە هەنگاو هەڵناگرێ ... دەڵێ دەبێ ‌بزانم بۆ کوێ‌ دەڕۆم و کەچی بۆ من ڕۆیشتنە کە گرنگە. بێ هۆ پێناکەنێ و بۆ لزەت بینین پێویستی بە دەلیل هەیە و من شنەیەکی فێنکی بەیانیم بەسە بزەم بێتە سەر لێو و بە تاقە وشەیەکی ناو ڕۆمانێکی درێژ دەتوانم بگریم و عاشقی قارەمانی ناو چیرۆکەکان دەبم... ئەو دەست بە گۆچان دەڕوات و من هەستم بۆ کوێم بەرێ ...

بۆیە!



Comments: Post a Comment


www.flickr.com

| | contact | Font
- - - - - - -

----------